2023年8月7日 星期一

For God alone, O my soul

For God alone, O my soul, wait in silence, for my hope is from him. 6He only is my rock and my salvation, my fortress (堡壘); I shall not be shaken. 7On God rests my salvation and my glory; my mighty rock, my refuge is God.
我的心哪,你當默默無聲,專等候神,因為我的盼望是從他而來。惟獨他是我的磐石,我的拯救;他是我的高臺,我必不動搖。我的拯救、我的榮耀都在乎神;我力量的磐石、我的避難所都在乎神。(詩篇第62篇5-7節)

沒有留言 :

張貼留言